понедельник, 15 ноября 2021 г.

ГПД ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З 15 по 19..11

 ПОНЕДІЛОК 15.11

🍂 ПРОГУЛЯНКА на свіжому повітрі.

Самостійна ігрова діяльність.

Спостереження за вітром, визначити його напрями.

**********

Невидимий дух
Скинув з мене капелюх.
(Відгадка: вітер)

*********

Прийшов хтось,
Узяв щось,
Пішов би за ним –
Та не знаю за ким.
(Вітер)

********

То стишено, то гінко
Живу на світі я.
«Чого давно немає?»—
З чиїхось чую вуст.
А я лежу й хитаю
Ледь видно житній вус.
То раптом прапорцями
Грайливо шелесну,
Хмарини табунцями
На водопій жену.
Усім дбайливим птицям
Гніздечка колишу,
Як малюку не спиться,
Нашіптую «Шу-шу…»
Кінчаю всі я справи
Як гасне промінець.
Моє імення справжнє
Вгалали?.. (Вітерець)

Переглянути презентацію

Пригоди краплини 

http://vseosvita.ua/library/prezentacia-prigodi-kraplinki-de-zive-voda-84477.html

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Вівторок 16.11

Прогулянка.

Спортивна година.Комплес загальнорозвиваючих вправ на свіжому повітрі.

🤗 16 листопада відмічається День Толерантності 

МОРАЛЬНА ХВИЛИНКА

Бесіда

Мета: ознайомити учнів з поняттям толерантності; ввести до словникового запасу дітей поняття гідності; виховувати чуйне ставлення до друзів, оточуючого світу. 

Обладнання: „Пам’ятка на кожен день” для кожного учня. 

  Бесіда                                                                Сказав мудрець: 

 - Живи, добро звершай! 

 Та нагород за це не вимагай. 

 Лише в добро і вищу правду віра 

 Людину відрізня від мавпи і від звіра. 

 Хай оживає істина стара: 

 Людина починається з добра!                    Л.Забашта 


🌟   Для того, щоб жити в колективі, треба ставитися одне до одного доброзичливо, дружньо, терпляче, шанобливо. Неможливо подобатися всім, неможливо любити всіх, неможливо, щоб усі діти класу були відданими друзями, тому що ми всі маємо різне виховання, інтелект, бажання вчитися, характери, смаки, темперамент тощо.

  Але ми можемо жити в злагоді одне з одним, цінувати одне одного, приймати всіх такими, якими вони є, тобто бути толерантними одне до одного. 

            Що означає толерантність?

Толерантність – це готовність миритися з чужою думкою

⭐     Послухайте вірш Ніни Бущак   „Вчимося жити разом” 

Поряд нас живе багато – 

 Рідні, друзі, мама, тато... 

 Тож доводиться учитись, 

 Як усім порозумітись. 

              Свою думку має кожен, 

                    Може, з іншою не згоден, 

                    Та повинен поважати, 

                       Прислухатись і зважати. 

 Хтось тебе образив, може, 

 Грубіянить перехожий – 

 Не бери до серця близько, 

 Не спускайся теж так низько. 

                   Вислухати вмій людину, 

                        І дорослу, і дитину, 

                        Будь веселим, ґречним, чемним, 

                          Для оточення приємним. 

 Щоб усі жили ми в мирі, 

 Треба думки мати щирі, 

 Мати добре серце в грудях, 

 І хороше бачить в людях. 

 

Толерантність – це повага людської гідності

А що таке  гідність?

                 Гідність – риса людини, яка допомагає бути добрим, чуйним, 

                       людяним. Вона підкреслює чистоту людської душі)



Толерантність – це повага прав інших. Визнання рівності інших

Вчитель: Найбільш незахищеними є діти. Тому ООН у 1959 прийняла 

 Декларацію прав дитини. 

🌼Декларація – це просто

Оголошення всіх прав.

Є права й у дітей, звичайно,

Треба, щоб усяк їх знав.


🌼Знайте, що усі ви рівні

Від народження в правах.

І людина – змалку вільна,

Наче в небі синім птах.


🌼Знайте ж: змалечку всіх діток

Треба вчить, оберігать,

І ніхто у всьому світі

Їх не сміє ображать!


🌼 Треба діткам всього світу

Не сваритись, а дружить.

І по правилах хороших,

По закону треба жить!

                 

Толерантність – це прийняття іншого таким, яким він є.

                            Здатність поставити себе на місце іншого


Розв’язання моральних задач 

1. Це було ранньою весною. Маринка йшла до школи. Дорога погана, а вона в черевиках. І наскрізь промочила ноги. Прийшла в клас. Дівчатка обступили її, занепокоїлися: „Скоріше знімай черевики і грій ноги!”. А Оленка (вона жила близько від школи) збігала додому і принесла валянки. Хороше було Маринці в той день – ногам тепло і на душі 

 радісно! 

  ---   Чому дівчинці було радісно? 

2      Продзвенів дзвоник. Діти взяли свої сніданки і вийшли на перерву. Ось 

 біля вікна стоять Олег та Іванко. У Олега - два печива. Іванко стоїть і 

 дивиться у вікно, він сьогодні забув свій сніданок. 

 -Що повинен був зробити Олег? 

                       Гра „Якщо ти людина, то повинен... 

 Правила гри. Якщо згодні з думкою – плесніть у долоні, а якщо ні – ручки стисніть у кулочки. 

Якщо ти людина, то повинен...

Допомагати мамі мити посуд.

Робити комусь зле, якщо ніхто цього не бачить.

Берегти природу й охороняти її.

Шанувати працю інших людей.

Бути вихованим, стриманим.

Обманювати, хвалитися.

Насміхатися з чужого горя.

Добре вчитися, багато читати.

Не слухати батьків.

Допомагати друзям у біді.

Ділитися тим, що в тебе є.

Ображати інших і грубіянити.

Захищати слабкого.

Красти.

Жити й поважати життя кожної людини.


⭐Все у вас вийшло. Це означає, що ви щиро прагнете добра. Ви цілком праві, бо доброта завжди приносить радість не тільки оточуючим, але й тому, хто це добро творить. Треба вчитися бути добрими до всього оточуючого. Поспішайте робити добро! Будьте добрими й щедрими, це повернеться вам сторицею. 

✨✨✨✨

 Ти добро лиш твори повсюди, 

 Хай тепло твої повнить груди. 

 Ти посій і доглянь пшеницю. 

 Ти вкопай і почисть криницю. 

✨✨✨✨

 Волю дай, погодуй пташину. 

 Приласкай і навчи дитину, 

 Бо людина у цьому світі 

 Лиш добро повинна творити! 

Толерантність – це терпимість до чужих думок, поведінки

         Поведінка – це сукупність чиїх-небудь дій і вчинків, спосіб життя

Дуже хочу тиші”

У класі учні – згубиш лік.

У класі сорок чоловік!

Сорок душ, і всі вони

Дуже хочуть тишини.

І тому весь час звучить:

„Тихо! Тихше! Ну, тихіш!” –

Гриць гукає і тихіш

Оля Колю закликала,

Коля – Васю і Павла.

Словом, сорок чоловік

Підняли за тишу крик.

Ну й повір, що всі вони

Справді хочуть тишини!


                       Аналіз різних життєвих ситуацій. Тренувальні вправи. 

 Ситуація 1: У коридорі розмовляють учитель та мама. До них підбіг 

 Миколка: „Лідіє Петрівно, вас там кличуть...” 

 Вчитель: Чи правильно зробив Миколка? Що він забув? Як треба було звертатися до Лідії Петрівни? 

 Ситуація 2: Йде урок. Учитель розповідає про подорож до іншого міста. У класі всі уважно слухають. Раптом чується голос Петрика: „А я теж їздив з батьками до цього міста! Я також це бачив!” 

 🌟 Що вам не подобається в поведінці Петрика? Як би ви повелися в цій ситуації? 

 🌟 Сьогодні ми з вами дізналися, що необхідно для толерантного спілкування. 


            Вчитель:   Давайте спробуємо визначити ознаки толерантної людини. 

                                            (Ознаки толерантної людини

Готова миритися з думками інших.

Поважає людську гідність.

Поважає права інших.

Сприймає іншого таким, яким він є.

Здатна поставити себе на місце іншого.

Визнає рівність інших.

Терпима до чужих думок, поведінки. )

                                                  

                                           Складання  квітки толерантності


🌟Толерантність – єдине незабруднене джерело планети, з якого люди вгамовують спрагу толерантних стосунків. 

Толерантне ставлення людини

Збереже планету від негод,

Розрубає мотлох павутини,

Переріже нитку перешкод.

Толерантне ставлення до всього

Збереже, врятує і спасе,

Допоможе вгледіть перемогу,

Допоможе витримати все.

Освіти життя яскравим сонцем,

Толерантний всесвіт побудуй!


 На згадку про нашу зустріч ви одержуєте „Пам’ятку на кожен день” 

                                                 

Пам’ятка на кожен день

 Щоб тебе поважали, треба самому з повагою ставитися до оточуючих людей, не забувати про ввічливі слова. 

 Не обзивай товаришів образливими словами. Не давай їм прізвиськ. Не намагайся когось ударити або штовхнути. 

 Допомагай товаришу, не чекай, поки він попросить допомоги. 

 Зупини товариша, якщо він робить щось не так. 

 Відповідай за кожний свій вчинок. 

 Мало хотіти бути добрим, треба вміти ним бути. 

 Треба вчитися робити добро


***


Переглянути відео (перейти по силці)

https://www.facebook.com/groups/146858302737727/permalink/1058575121566036/

_____________________

СЕРЕДА 17.11


*Прогулянка-спостереження

-які погодні зміни ви помітили? -назвіть знаки осені;

-які прикмети осені знаєте?

-куди подавалися птахи?

(Переглянути відео)


https://youtube.com/watch?v=xpsEkeEbdb0&feature=share

ТВОРЧА майстерня











Четвер 18 листопада

*Прогулянка на свіжому повітрі,

Ігри за власним бажанням.


*Корисні підказки

,,Сам удома,,

(переглянути відео)

https://youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U&feature=share 

*Конкурс на кращий вірш про осінь

(записати відео та прислати в особисте повідомлення)

 П'ЯТНИЦЯ 19 ЛИСТОПАДА 

Прогулянка, спостереження в природі.

Бесіда про сніг.

-що таке сніг?

-хто знає як і чому він ,, з'являється"

-які значення має для рослин?

Сніговий покрив має для них важливе значення

Сніг - поганий провідник тепла. Вкриваючи землю, мов килимом, він захищає рослини від переохолодження. ... Інакше можуть боротися з холодом соковиті рослини, які не можуть сховатися від морозу, наприклад озимі культури.

Тому сніговий покрив дуже важливе має значення під час морозів 

*--------------- 

19 ЛИСТОПАДА проводиться ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ урок ,, Правила дорожнього руху'' (перейти по силці)

https://youtube.com/watch?v=U2BKjzjmSg8&feature=share 

Творча майстерня 

Безпека на дорозі. Світлофор (поробка)
https://youtu.be/XcTMc2_vYig



 







Комментариев нет:

Отправить комментарий