понедельник, 15 ноября 2021 г.

4клас ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 15-19.11 .2021

 ПОНЕДІЛОК 15.11

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

Понеділок 15.11

----------------------------

Розвиток мовлення

ТЕМА:

Слова, які відповідають на запитання ЯКІ,ЯКА,ЯКЕ,ЯКИЙ?

-ПРИКМЕТНИКИ-

1) придумайте спочатку свої слова які б відповідали на такі запитання (усно)

Якщо є лего-цеглинки вдома,то можна діткам запропонувати гру:
(але потрібно ,щоб діти вивчили яка цеглинка відповідає на яке запитання,як на малюнку)
*Ви зачитуєте слово,а діти піднімають відповідну цеглинку(наприклад: білий-зелена,червоні-жовта цеглинка, якщо почнуть плутатися візьміть по два варіанти:
Чорна, мокрий
Вузька, пшеничний...і т.д.) 






Виконані завдання надішліть у вайбер.
🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸
Фізкультура
(перейти по силці)
 https://youtu.be/6iJaHoVGPZI
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Середа 17.11
Розвиток мовлення

1 завдання


-Чому це слово вибрали? Відповідь свою обґрунтуйте.(усно)

2 завдання



3 завдання

4 завдання
____________________"""
Трудове навчання
Тема: Аплікації з кольорового паперу
,,Лев"





Бажаю успіхів у роботі.
_______________________

Фізкультура

Комплекс загальнорозвиваючих вправ

https://youtube.com/watch?v=6AgLPamI-fc&feature=share

Руханка

,,,А ти готовий..?""

_____________________________ 
Четвер 18 листопада

Музика

Тема: Виконання пісень різного змісту і характеру
Знайомство та Розучування української народної пісні 
,,ЗАБІЛІВ ВІД СНІГУ ГАЙ,,

https://youtu.be/Wnda7pVxnt4
 
-хоча ще осінь ,але плавно переходимо до зимового циклу пісень,готуємось до свят , незважаючи ні на що...

*Слухання музичної композиції М.Лисенко,,ЕЛЕГІЯ,,

-який характер  мелодії?
-які думки навіює?
якщо б були художниками ,то яку пору року намалювали?

..... незважаючи на сумний настрій я бажаю всім гарного настрою та віри в найкраще. 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨


П'ЯТНИЦЯ 19 .11

ТЕМА:Робота з папером у техніці орігамі ,,ПАПЕРОВИЙ БЛОКНОТИК,,

https://youtube.com/watch?v=5CC-KH7Ddxg&feature=share 


_______________

ФІЗКУЛЬТУРА

1)Комплекс загальнорозвиваючих вправ

https://youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s&feature=share


2)  ВПРАВИ НА КООРДИНАЦІЮ РУХІВ

https://youtube.com/watch?v=NdKeA_U78AI&feature=share

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

ГПД ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З 15 по 19..11

 ПОНЕДІЛОК 15.11

🍂 ПРОГУЛЯНКА на свіжому повітрі.

Самостійна ігрова діяльність.

Спостереження за вітром, визначити його напрями.

**********

Невидимий дух
Скинув з мене капелюх.
(Відгадка: вітер)

*********

Прийшов хтось,
Узяв щось,
Пішов би за ним –
Та не знаю за ким.
(Вітер)

********

То стишено, то гінко
Живу на світі я.
«Чого давно немає?»—
З чиїхось чую вуст.
А я лежу й хитаю
Ледь видно житній вус.
То раптом прапорцями
Грайливо шелесну,
Хмарини табунцями
На водопій жену.
Усім дбайливим птицям
Гніздечка колишу,
Як малюку не спиться,
Нашіптую «Шу-шу…»
Кінчаю всі я справи
Як гасне промінець.
Моє імення справжнє
Вгалали?.. (Вітерець)

Переглянути презентацію

Пригоди краплини 

http://vseosvita.ua/library/prezentacia-prigodi-kraplinki-de-zive-voda-84477.html

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Вівторок 16.11

Прогулянка.

Спортивна година.Комплес загальнорозвиваючих вправ на свіжому повітрі.

🤗 16 листопада відмічається День Толерантності 

МОРАЛЬНА ХВИЛИНКА

Бесіда

Мета: ознайомити учнів з поняттям толерантності; ввести до словникового запасу дітей поняття гідності; виховувати чуйне ставлення до друзів, оточуючого світу. 

Обладнання: „Пам’ятка на кожен день” для кожного учня. 

  Бесіда                                                                Сказав мудрець: 

 - Живи, добро звершай! 

 Та нагород за це не вимагай. 

 Лише в добро і вищу правду віра 

 Людину відрізня від мавпи і від звіра. 

 Хай оживає істина стара: 

 Людина починається з добра!                    Л.Забашта 


🌟   Для того, щоб жити в колективі, треба ставитися одне до одного доброзичливо, дружньо, терпляче, шанобливо. Неможливо подобатися всім, неможливо любити всіх, неможливо, щоб усі діти класу були відданими друзями, тому що ми всі маємо різне виховання, інтелект, бажання вчитися, характери, смаки, темперамент тощо.

  Але ми можемо жити в злагоді одне з одним, цінувати одне одного, приймати всіх такими, якими вони є, тобто бути толерантними одне до одного. 

            Що означає толерантність?

Толерантність – це готовність миритися з чужою думкою

⭐     Послухайте вірш Ніни Бущак   „Вчимося жити разом” 

Поряд нас живе багато – 

 Рідні, друзі, мама, тато... 

 Тож доводиться учитись, 

 Як усім порозумітись. 

              Свою думку має кожен, 

                    Може, з іншою не згоден, 

                    Та повинен поважати, 

                       Прислухатись і зважати. 

 Хтось тебе образив, може, 

 Грубіянить перехожий – 

 Не бери до серця близько, 

 Не спускайся теж так низько. 

                   Вислухати вмій людину, 

                        І дорослу, і дитину, 

                        Будь веселим, ґречним, чемним, 

                          Для оточення приємним. 

 Щоб усі жили ми в мирі, 

 Треба думки мати щирі, 

 Мати добре серце в грудях, 

 І хороше бачить в людях. 

 

Толерантність – це повага людської гідності

А що таке  гідність?

                 Гідність – риса людини, яка допомагає бути добрим, чуйним, 

                       людяним. Вона підкреслює чистоту людської душі)



Толерантність – це повага прав інших. Визнання рівності інших

Вчитель: Найбільш незахищеними є діти. Тому ООН у 1959 прийняла 

 Декларацію прав дитини. 

🌼Декларація – це просто

Оголошення всіх прав.

Є права й у дітей, звичайно,

Треба, щоб усяк їх знав.


🌼Знайте, що усі ви рівні

Від народження в правах.

І людина – змалку вільна,

Наче в небі синім птах.


🌼Знайте ж: змалечку всіх діток

Треба вчить, оберігать,

І ніхто у всьому світі

Їх не сміє ображать!


🌼 Треба діткам всього світу

Не сваритись, а дружить.

І по правилах хороших,

По закону треба жить!

                 

Толерантність – це прийняття іншого таким, яким він є.

                            Здатність поставити себе на місце іншого


Розв’язання моральних задач 

1. Це було ранньою весною. Маринка йшла до школи. Дорога погана, а вона в черевиках. І наскрізь промочила ноги. Прийшла в клас. Дівчатка обступили її, занепокоїлися: „Скоріше знімай черевики і грій ноги!”. А Оленка (вона жила близько від школи) збігала додому і принесла валянки. Хороше було Маринці в той день – ногам тепло і на душі 

 радісно! 

  ---   Чому дівчинці було радісно? 

2      Продзвенів дзвоник. Діти взяли свої сніданки і вийшли на перерву. Ось 

 біля вікна стоять Олег та Іванко. У Олега - два печива. Іванко стоїть і 

 дивиться у вікно, він сьогодні забув свій сніданок. 

 -Що повинен був зробити Олег? 

                       Гра „Якщо ти людина, то повинен... 

 Правила гри. Якщо згодні з думкою – плесніть у долоні, а якщо ні – ручки стисніть у кулочки. 

Якщо ти людина, то повинен...

Допомагати мамі мити посуд.

Робити комусь зле, якщо ніхто цього не бачить.

Берегти природу й охороняти її.

Шанувати працю інших людей.

Бути вихованим, стриманим.

Обманювати, хвалитися.

Насміхатися з чужого горя.

Добре вчитися, багато читати.

Не слухати батьків.

Допомагати друзям у біді.

Ділитися тим, що в тебе є.

Ображати інших і грубіянити.

Захищати слабкого.

Красти.

Жити й поважати життя кожної людини.


⭐Все у вас вийшло. Це означає, що ви щиро прагнете добра. Ви цілком праві, бо доброта завжди приносить радість не тільки оточуючим, але й тому, хто це добро творить. Треба вчитися бути добрими до всього оточуючого. Поспішайте робити добро! Будьте добрими й щедрими, це повернеться вам сторицею. 

✨✨✨✨

 Ти добро лиш твори повсюди, 

 Хай тепло твої повнить груди. 

 Ти посій і доглянь пшеницю. 

 Ти вкопай і почисть криницю. 

✨✨✨✨

 Волю дай, погодуй пташину. 

 Приласкай і навчи дитину, 

 Бо людина у цьому світі 

 Лиш добро повинна творити! 

Толерантність – це терпимість до чужих думок, поведінки

         Поведінка – це сукупність чиїх-небудь дій і вчинків, спосіб життя

Дуже хочу тиші”

У класі учні – згубиш лік.

У класі сорок чоловік!

Сорок душ, і всі вони

Дуже хочуть тишини.

І тому весь час звучить:

„Тихо! Тихше! Ну, тихіш!” –

Гриць гукає і тихіш

Оля Колю закликала,

Коля – Васю і Павла.

Словом, сорок чоловік

Підняли за тишу крик.

Ну й повір, що всі вони

Справді хочуть тишини!


                       Аналіз різних життєвих ситуацій. Тренувальні вправи. 

 Ситуація 1: У коридорі розмовляють учитель та мама. До них підбіг 

 Миколка: „Лідіє Петрівно, вас там кличуть...” 

 Вчитель: Чи правильно зробив Миколка? Що він забув? Як треба було звертатися до Лідії Петрівни? 

 Ситуація 2: Йде урок. Учитель розповідає про подорож до іншого міста. У класі всі уважно слухають. Раптом чується голос Петрика: „А я теж їздив з батьками до цього міста! Я також це бачив!” 

 🌟 Що вам не подобається в поведінці Петрика? Як би ви повелися в цій ситуації? 

 🌟 Сьогодні ми з вами дізналися, що необхідно для толерантного спілкування. 


            Вчитель:   Давайте спробуємо визначити ознаки толерантної людини. 

                                            (Ознаки толерантної людини

Готова миритися з думками інших.

Поважає людську гідність.

Поважає права інших.

Сприймає іншого таким, яким він є.

Здатна поставити себе на місце іншого.

Визнає рівність інших.

Терпима до чужих думок, поведінки. )

                                                  

                                           Складання  квітки толерантності


🌟Толерантність – єдине незабруднене джерело планети, з якого люди вгамовують спрагу толерантних стосунків. 

Толерантне ставлення людини

Збереже планету від негод,

Розрубає мотлох павутини,

Переріже нитку перешкод.

Толерантне ставлення до всього

Збереже, врятує і спасе,

Допоможе вгледіть перемогу,

Допоможе витримати все.

Освіти життя яскравим сонцем,

Толерантний всесвіт побудуй!


 На згадку про нашу зустріч ви одержуєте „Пам’ятку на кожен день” 

                                                 

Пам’ятка на кожен день

 Щоб тебе поважали, треба самому з повагою ставитися до оточуючих людей, не забувати про ввічливі слова. 

 Не обзивай товаришів образливими словами. Не давай їм прізвиськ. Не намагайся когось ударити або штовхнути. 

 Допомагай товаришу, не чекай, поки він попросить допомоги. 

 Зупини товариша, якщо він робить щось не так. 

 Відповідай за кожний свій вчинок. 

 Мало хотіти бути добрим, треба вміти ним бути. 

 Треба вчитися робити добро


***


Переглянути відео (перейти по силці)

https://www.facebook.com/groups/146858302737727/permalink/1058575121566036/

_____________________

СЕРЕДА 17.11


*Прогулянка-спостереження

-які погодні зміни ви помітили? -назвіть знаки осені;

-які прикмети осені знаєте?

-куди подавалися птахи?

(Переглянути відео)


https://youtube.com/watch?v=xpsEkeEbdb0&feature=share

ТВОРЧА майстерня











Четвер 18 листопада

*Прогулянка на свіжому повітрі,

Ігри за власним бажанням.


*Корисні підказки

,,Сам удома,,

(переглянути відео)

https://youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U&feature=share 

*Конкурс на кращий вірш про осінь

(записати відео та прислати в особисте повідомлення)

 П'ЯТНИЦЯ 19 ЛИСТОПАДА 

Прогулянка, спостереження в природі.

Бесіда про сніг.

-що таке сніг?

-хто знає як і чому він ,, з'являється"

-які значення має для рослин?

Сніговий покрив має для них важливе значення

Сніг - поганий провідник тепла. Вкриваючи землю, мов килимом, він захищає рослини від переохолодження. ... Інакше можуть боротися з холодом соковиті рослини, які не можуть сховатися від морозу, наприклад озимі культури.

Тому сніговий покрив дуже важливе має значення під час морозів 

*--------------- 

19 ЛИСТОПАДА проводиться ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ урок ,, Правила дорожнього руху'' (перейти по силці)

https://youtube.com/watch?v=U2BKjzjmSg8&feature=share 

Творча майстерня 

Безпека на дорозі. Світлофор (поробка)
https://youtu.be/XcTMc2_vYig



 







вторник, 9 ноября 2021 г.

4кл. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

 Понеділок 08.11

Розвиток мовлення

День української мови та писемності: цитати, факти та міфи про українську мову

24068

День української мови та писемності став офіційним святом у 1997 році, та історія його древня, як і сама українська мова. Стаття, присвячена Дню української мови та писемності, розповість про історію виникнення та традиції святкування, а також найцікавіші факти і крилаті вислови про саму українську мову.

Історія виникнення свята:

прп. Нестор-літописець (XI ст). Скульптурна реконструкція по черепу С. А. Нікітіна, 1985 р.

Дата Дня української мови та  писемності припадає на православне свято – день вшанування преподобного Нестора-літописця. Адже дослідники вважають, що саме з його праці починається писемна українська мова. Колись навіть дітей віддавали до школи саме у цей день, після служби у церкві, де молились та просили у Нестора-літописця аби благословив майбутніх учнів. Це й не дивно, адже преподобний здобув всесвітню славу. Принесла її праця всього життя Нестора-літописця, котрий взяв участь у літописанні Київської Русі і залишив світу неоціненний скарб – «Повість минулих літ».

Нестор-літописець був священнослужителем Київсько-Печерської лаври та літописцем. Його мощі досі знаходяться у Києві, в печерах лаври.

Цікавий факт про літописця: у 80-х роках судмедексперти провели дослідження мощ святого і склали його ймовірний портрет, звідти ми і дізнались, як він насправді виглядав.

РІДНА МОВА
Сію дитині
В серденько ласку.
Сійся-родися
Ніжне «будь ласка»,
Вдячне «спасибі»,
«Вибач» тремтливе, —
Слово у серці —
Як зернятко в ниві.
«Доброго ранку!»,
«Світлої днини!» —
Щедро даруй ти
Людям, дитино!
Мова барвиста,
Мова багата,
Рідна і тепла,
Як батьківська хата

🌸 Прочитати текст,вірш.

-д/з вивчити вірші про мову (розміщені у групі Viber--4кл, записати відео та надіслати )

Бажаю всім успіхів ⭐

_____________________

⛹️ФІЗКУЛЬТУРА (перейти за посиланням)

https://youtu.be/xwoUwEf_suI

----------------------------


Вівторок 09.11

Розвиток мовлення

Вікторина 🤔


 





-виконати завдання,та надіслати в особисте повідомлення.
Бажаю всім УСПІХІВ!
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Середа 10.11

ФІЗКУЛЬТУРА

Трудове навчання

Тема: Практична робота

,,Казкові герої ,,

Загадка✨

Маленька,сіренька,

довгий хвостик має і сир полюбляє.🐀

-НАЗВІТЬ КАЗКИ ,У ЯКИХ Є ЦЕЙ ПЕРСОНАЖ?

(Колобок,Ріпка,Рукавичка)

Можливо,діти пригадають ще...

-Можно зробити сюжетну композицію, використавши казкового персонажа - МИШЕНЯ

БАЖАЮ ВСІМ УСПІХІВ ПРИ ВИКОНАННІ РОБОТИ,

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ФОТО.

https://youtube.com/watch?v=XZgpcWXs7ec&feature=share

Розвиток мовлення













Четвер 11.11
РИТМІКА

https://youtu.be/RZrmnJCxXoo

Музика

Слухання музики К.Меладзе

,,Квітка-душа,, (у виконанні Ніни Матвієнко)

-про що співає співачка?

https://youtu.be/XiJWJf1Kkyo

-який характер  мелодії пісні?

-що ви уявляєте під час слухання цієї пісні?

-що можно намалювати,прослухавши цю пісню?

Повторити пісеньку,,Дорогою добра,,

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁⭐⭐⭐⭐⭐⭐